Lördagsdekadens

Det är en regnig, äcklig lördag och efter en hel dags slösurfande på diverse fina bloggar (bah, nedrans kreativa och vackra människor som skriver om intressanta saker och har ett vettigt liv!) vill jag bara lägga mig ner och dö. Men det är ju inte så vidare konstruktivt så tanken är att jag istället ska kravla mig tills duschen och därefter göra mig någorlunda vacker och traska iväg på fest med A och kanske K. Konstruktivt festande, liksom. Ever heard of that...?

Men först ska jag rita på en väska och lyssna på Of Montreal och The Solutions på högsta volym. Partyhumöret har ännu inte infunnit sig, men låga förväntningar är ju en beprövad stämningshöjare å andra sidan. Det viktigaste är att kvällen avslutas i min säng - inget mer okynnes-trösta mig med sleep overs hos människor som tycker aldeles för mycket om mig för att säga nej. Jag är en stark och självständig kvinna som kan sova själv även en lördagnatt! Yes...

Kommentarer
Postat av: katarina

oh you go girl.



fast egenbtligen hatar jag det där uttrycket. fast så känner jag också när jag läser andras bloggar. fy fan. jag har städmani för att bota lite ångest som kom upphoppandes. sen ska jag ringa dig och a.



puss hej.

2008-12-06 @ 20:36:52
URL: http://lovekat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0