Summering: gårdagen




Såhär blev bilden på väskan.
Mitt partyhumör infann sig, och likaså K.
På förfesten var det konstiga människor och dålig musik.
Vi roade oss själva.
Ute var det mycket människor och dålig musik.
Vi roade oss själva. Igen.
Vi tappade bort A, och K fick nog och gick hem.
Efterfesten tillbringades bredvid en gran i en trevlig diskussion.
Jag gjorde nåt dumt, som också var mysigt.
Han visste inte vad det var med mig, sa han förundrat, men nåt var det i alla fall.
Jag sov hemma i fyra härligt uppiggande timmar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sluta vara så nedrans duktig systeryster. Men himla kul dock, att du skaffat dig en blogg. Nu kan jag hålla koll på dig, det är fint :)



Vi ses om inte så många dagar :)

Jag hoppas få bjuda er på något födelsedagsätbart.

2008-12-08 @ 12:17:10
URL: http://yohannacamera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0