Nej

Nej. Hur många gånger ni än kollar så händer det ingenting här. Jag har pausat lite. Men en paus i pausandet kan jag kanske bjuda på...för att va schysst liksom.

Idag stod de här, upphissade utanför mitt fönster och massakrerade fasaden. Jag gömde mig i köket för jag såg vart det barkade en stund innan. Kanske borde jag gjort som Katarina rådde, kanske skulle en filmisk romans med ett fönster emellan vara något för mig. Men jag har annat att se fram emot, andra scenarier som gör sig på film men suger i verkligheten.

Vad mer..? Nej, det var nog allt.

Kommentarer
Postat av: katarina



är det inte kul att det är så många som läser? det är väl bra liksom och inget att tycka är jobbigt eller?

2009-01-29 @ 17:42:47
URL: http://lovekat.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inte så många och jag tycker inte det är jobbigt. jag låter bara lite drygare och otrevligare än nödvändigt, det var inte meningen

2009-01-29 @ 19:34:58
Postat av: katarina



då fortsätter jag läsa då! :)

2009-01-29 @ 20:35:41
URL: http://lovekat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0