Patetiska egoboken

Jag har en röd liten bok (som är en fortsättning på en grön- och vitrandig liten bok) som jag påbörjade någon gång på högstadiet. Vi kan kalla den Patetiska egoboken, för dess enda syfte är att innehålla fina saker som folk har sagt till mig. Jag vet att man bör börja med sig själv, typ "ingen kommer respektera dig om du inte respekterar dig själv och alla andra kan fara och flyga bara du är nöjd med dig själv bla bla bla", men det är inte så himla lätt alla gånger. I boken skrev jag fina saker som jag ville minnas, och efter ett tag insåg jag att jag inte var så pjåkig ändå...
Den där boken värmer fortfarande, och den fylls fortfarande på. Alldeles nyss med ett fint sms från min söta K som i torsdags fick mig att le på morgonbussen. Här är hon, in all her glory:  http://lovekat.blogg.se/ 

Jag har tvättat, och nu tycks jag tro att det är allt jag behöver göra idag. Stryk skulle jag ha, lata flicka!

Kommentarer
Postat av: katarina



åh min finaste sötnos. nu skulle jag också behövt en bok. säg till när jag får länka till dig.

2008-12-08 @ 21:46:38
Postat av: Katarina



åh, nu skulle jag behöva ha en randig bok.



när får jag länka till dig?

2008-12-09 @ 13:32:20
URL: http://lovekat.blogg.se/
Postat av: katarina



men herejävlar. de syns ju inte de dumma kommentarerna så nu verkar jag dummare än dummast som aldrig slutar kommentera. igen och igen och igen. jesus!

2008-12-09 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0