För eller emot..?

Nu har jag gjort en för- och emotlista. Så himla 90-tal. Än ligger emot i framkant. Inte för att jag tänker låta det påverka något, men det kan vara bra att ha något att referera till i framtiden.

Två filmer av tre avklarade. Ska man ha en ordentlig filmkväll gäller det att ligga i.

Jag ska nog börja göra för- och emotlistor om alla viktiga händelser. Så jag vet var jag står.

Tre filmer är kanske att överdriva... Lite okynnesläsning är också ett värdigt lördagsnöje och såhär på ålderns höst har jag blivit fasligt kvällstrött. Det får nog bli boken.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du måste ju låta mig veta vilka filmer det blev :)

2009-01-31 @ 23:11:47
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jonas

Och framför allt, vad frossade du med? Tog du allt du la ögonen på i ICA enligt planen? :P

2009-02-01 @ 00:48:09
URL: http://jbomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0