Ett tu tre

Paniken kommer och går. Jag har stirrat på skärmen i flera timmar och ju mer jag skriver desto mindre text tycks det bli i dokumentet. Jag förstår inte. Det känns som att jag åt alldeles nyss, men det var flera timmar sen och nu är jag hungrig igen. Jag funderar på en strikt chokladdiet. Men kanske inte. Jag går fram och tillbaka, motar undan viljan att sevackrasakerhöravackraljudgåutivärlden. Skriver lite till och räknar sidor bakifrån: snart är det inte så många kvar att skriva. Men, som sagt, texten försvinner ju mer jag skriver. Det talar emot mig. Men vi får se.








                           


                           





                           

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörredu! Jag tror uppsatsen kommer bli jättebra!

Och det var otroligt mysiga bilder måste jag ju säga! :)

2009-05-12 @ 15:57:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: katarina



fina bilder. har du tagit alla? särskilt de på växterna i fönstret. de är mina favoriter.

2009-05-16 @ 10:49:55
URL: http://babyyourelemoninmyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0