Dag 12 av 13, och ett gott nytt år (?)

Idag är allt bra och jag är glad för två fina pojkar lagar nyårsmiddag och bland de andra gästerna finns min söta Beckan. Och solen skiner över en frostig stad, men som tur är lämnar jag den för en annan redan imorgon. Och jag tar långsamtåget som har färre byten och ger mig tid att plugga. Nu ska jag för sista gången i år skaka av mig känslan av att allt blir fel hur jag än gör...


Jag och lillasyster inledde dagen med frostiga solskensfoton i iskyla



Foto: Johanna Andersson

Kommentarer
Postat av: katarina

du eller syster? hälsa johanna att det är väldigt vackert i alla fall. (kom på nu att din syster nog hette johanna så då är det du. finaste.) clara har vin! och vodka! och snart ska jag gå, så då ses vi. du hinner nog inte ens läsa. puss´.

2009-01-02 @ 19:36:28
URL: http://lovekat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0