Gud så duktig jag är...eller..?

Min hjärna tycks inte märka skillnad på när jag är effektiv med viktiga saker och när jag är det med mindre viktiga eller rentav tramsiga saker. Därför är jag nu skitnöjd över att ha handlat mat, julklapp till morgondagens julknytis samt gjort julgodis till densamma. Woho, vilken bedrift... Men godiset blev gott!
Nu borde jag plugga lite (viktigt på riktigt) innan jag börjar rulla köttbullarna och fixar middag...men det lär ju inte hända. Istället kommer jag sätta mig och färdigställa och slå in julklappen. Min pysselnivå har gått i taket den senaste veckan, vilket för min del iofs inte ligger så högt. Jag har nog en pysseltakhöjd på max en halvmeter, men ändå.
Nu har jag lite trevande gett mig på julmusiken, men annars berikar Detektivbyrån mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0