Nattpackning

Jag packar och står i. Halva resväskan är fylld med böcker, i den andra halvan ska kläder för två veckor rymmas. Jo pyttsan... Tur att jag ska ut i skogen där den mesta tiden kommer att tillbringas i ett par mjukisbyxor.
Jag lämnar tankar och förvirring kvar här, för nu ska jag frossa i julstök, lantluft och plugg! Har jag tur innebär det att jag lätt som en plätt kan motstå alla impulser att höra av mig till personer jag inte bör höra av mig till. Hur han gör får jag se...

Det är så fullt i väskan...inte kan det väl göra något om jag lämnar kvar lillasysters födelsedagspresent här?

Nu ska här sovas.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörredudu, att du ens vågar tänka tanken. Nu blir jag lite ledsen :(

2008-12-18 @ 00:35:44
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: M

jo just. två gånger i vårt liv har jag erhållit älgar av dig, en i porslin och en i tyg, minns du dom?? de har följt mig genom mina flyttar för det känns som hemma när de är framme. Nu har tiden kommit för älgarna att dela på sig eftersom henke har kommit att gilla herr porslinsälg så mycket så känns det ju som mitt hem där han bor när jag hälsar på. Men tygälgen följer med. Det är mina hemma-älgar.

2008-12-19 @ 15:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0