Jag blir choklad när jag ser dig

Det är en strålande vårmorgon, fåglarna kvittrar, jag har ätit messmörsmacka till frukost (för jag insåg att godis inte var en hållbar frukost), om en timme ska jag tvätta mina vårskor, igår såg jag en himlans härlig film som hette "itty bitty titty committee", jag har sökt kurser till hösten och ger nu blanka fan i det hyrsteriska jobbsökandet, det växer och frodas i min störda köksträdgård (ja den är ju i mitt kök...) , jag har nya jeans som tar fem minuter att stänga men är finfina, Moneybrother gör mig glad, ikväll ska jag dricka cider och kanske dansa lite, jag har en ny gryta (jomenvisst!), ungefär hela kommande vecka kommer spenderas utomstads och utomlands, jag nynnar på "jag blir så glad när jag ser dig" med den alternativa texten inkluderande choklad men det gör inget!




Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad bra med glädje!

och en otroligt fin gryta (om den är begagnad får du skäll av bröderna, men jag gillar den starkt!)

2009-04-18 @ 10:16:20
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0