Ledig tid

Hoppsan, jag tog visst ledigt från pluggandet i jättemånga dagar. Av någon anledning tyckte jag att jag förtjänade det. Av någon anledning var det så oerhört värt det. Jag ska säga det till Framtids-Jag när hon försöker strypa mig med sladdarna till mini-discen samtidigt som hon proppar ner tangentbordet i min hals för att tvinga mig transkribera.



"Värt det"-anledningar:
  • långsamt vandrande på fotoutställning
  • existerande som tycks kretsa kring mat - eftersom det är så fint att äta med någon, särskilt när det är varma mackor med svampstuvning
  • hela första säsongen av weeds
  • en hopplös förlust i bowling, men helt utan att den dåliga förloraren i mig kommer fram
  • revansch för bowlingen genom några omgångar master mind
  • en dålig svensk tv-produktion att återvända till tillsammans - eftersom man delar samma dåliga humor
  • någon som dricker kaffe och läser en bok på ett café i väntan på att mitt möte ska ta slut
  • sömnbrist som gör mig pigg
  • disk som försvinner, som genom magi, och muskelknutor som gör detsamma
Ja...jag hoppas innerligt att det fortsätter vara värt det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad himla fint allting lät!

2009-02-26 @ 23:17:39
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hmm bowling eh? Jag föreslog just denna aktivitet till Katarina nästa vecka, och det verkade gå i hamn, så känner du för att visa upp dina skills är det så klart cool om du är med! :)

2009-02-27 @ 11:25:25
URL: http://jbomb.blogg.se/
Postat av: Joakim

Hihi!, om man hade en sån syster som du våre man lycklig! ;) Hihi!, tack!

2009-02-28 @ 12:18:13
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0