Att författa en hemtenta

Steg 1: öppna dokumentet som skoluppgiften ska författas i.
Steg 2: ja inte fan vet jag, så långt har jag inte kommit.

Jag är helt värdelös nu, en svacka svår att ta sig ur. Igår skymtade jag dock ljuset, när jag för första gången på evigheter kände att det var kul med seminarium. Jag vände, jag vred, jag analyserade, jag reflekterade, jag briljerade. Så till den milda grad att den facebookanvändande läraren skickade mig ett TACK för att jag hade GLATT ett gammalt lärarvrak genom att vara skarpsinnig, vaken och klokt analytisk. Ursäkta min blygsamhet, men jag upprepar: skarpsinnig, vaken och klokt analytisk. Ja ta mig tusan! Inte illa för en hittills osynlig individ.

Men, det var igår det. Idag går det blott utför och steg 2 tycks helt utom räckhåll.

Steg 2: låta tangenttryckningar bilda meningsfulla ord...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0