"Innan jag går på kalas"-lista

  • sy i översta knappen på kappan 
  • måla ett lager nagellack till
  • sluta lyssna på deppig musik, på med koop, of montreal och knife istället
  • hitta nåt att ha på sig som tål att regnas lite på
  • gaska upp mig lite; seså, upp med hakan!
  • sticka fingrarna i kontakten och få lite hårvolym som håller i tidigare nämnda pissväder
  • moffa i mig kladdkaka med motiveringen att jag blir för full utan nåt i magen
  • påbörja en drink eftersom jag kommer vara så kladdkakemätt att jag aldrig kommer bli kalas annars
  • virka en blomma kanske, i terapisyfte
  • byta kläder i sista stund
  • stressa ner till Carro och få varva ner eftersom hon inte lär vara färdig då
  • ångra kläderna när vi kommit halvvägs

Jepp, nu kör vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0