Ja

De fina stunderna hopar sig och jag har så mycket i mitt huvud att viktiga och kloka saker rinner ut ur ett hål i nacken. Det gör ingenting. Bara jag behåller de viktiga sakerna jag måste säga på onsdag, så jag inte verkar helt tappad.

För ett tag sen sprang jag i regnet i en av Sveriges tråkigaste städer. En röd skåpbil fick mig att fnissa med sitt budskap om ägarens firma: "Storåsens kött och svets". Var vill man köpa sitt kött om inte där? Jo, kanske hos det företag som någon senare berättade om, med den oväntade kombinationen "Kött och garn".

Idag var en solig dag och jag har vita ränder efter uteserveringsmys med fina människor. Jag tror att det kommer bli en bra sommar. Ja.


Kommentarer
Postat av: Johanna K

Onsdag kommer gå så bra så. Jag är dig mycket tacksam för att jag fick lite kräm. Hade jag vart lika röd på tutttarna som jag är på axlarna hade det vart mkt jobbigt!

2009-05-26 @ 13:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0